FANDOM

This is a list of names and FC's that could be used in the future. This list is under contruction and it may change over time (some could be added or removed)

MalesEdit

Mason Conrad Parker – FC :Edit

Mason is the son of the former President Advisor Charles Parker , and leaves a wealthy live due to his father’s status. He is part of the NYC upper class and is a real party-animal. There isn’t a week gone by without him attending something , even if it’s just to have pictures taken of him. Despite his status he isn’t a complete brat , because he has a loving and caring side to. Currently he is heartbroken because his last girlfriend moved away and their relationship couldn’t last. He is a bit romantic in terms of beach-walks but he is just like any other 19 year old guy when it come to certain points.

Thomas Jared Stevens – FC (dutch)Edit

Thomas is een stoere jongen met een groot hart. Maar je moet niet aan zijn vrienden komen , want dan word hij boos.En als hij boos word, dan zit je in de problemen. Hij gaat graag om met zijn vrienden en weet wel het gezelschap te entertainen met zijn aparte humor...

Hij helpt nieuwe mensen, en is aardig tegen mensen die het moeilijker hebben. Hij steunt goede doelen, en is erg slim. Hij kan ook goed gitaar spelen

FemalesEdit

Cameron ‘Cammie’ Reed–  FC : Naya RiveraEdit

Cameron , or better known by her nickname Cammie , is one of those girls that is friend with everyone. She has a loving heart and tries to spend as much time with her friends as possible , along with babysitting her little twin sisters. She also works at a little flower-shop and dreams to own one herself one day. So far she hasn’t find a prince charming yet…

Luna Annabel Fairbanks– FC : Kat GrahamEdit

Luna’s personality in two words is ‘Sassy and Classy.’ She is the type of girl that goes to a party without knowing anyone , blows everyone away with her appearance and ends up with the nicest guy of the party.

UNKNOWN FC'SEdit

Lilly Amanda Ryder – UNKNOWN FC :Edit

Lilly is always nice if you’re part of her circle of friends. If not , you’re most likely to be ignored. Because of her father being the principal , she is considered the ‘it-girl’ and feels like she does not have to take anyone in account. The only person able to get rid of the cockiness is her boyfriend Alexander ‘Alex’ Whinefield. He’s a real surfer-type boy and only when Lilly is with him , she is able to smile and enjoy the world.

Clarissa Joy Roling – UNKNOWN FC :Edit

Clarissa is a sweet 17 year old girl living in Caléfornia. Her mom’s a tv-show costume designer and so Clarissa spends a lot of time on set. One day she hopes ending in front of the cameras herself… Because she never met her father she has few trust in men , but that changes when she ends up stuck with one the hottest young actor and heartrob in the business.

Madison Hansen – UNKNOWN FC :Edit

Madison is the heiress of the Hansen technology-company.

Maria Swann – UNKNOWN FC :Edit

Maria is the girl everyone knows when they need something , but that everyone ignores at any other moment. Her “friends” basically only use her but she has some friends that actually care for her.

Candice ‘Candy’ Rachel Mayor – UNKNOWN FC (dutch) : Edit

Candice heeft een behoorlijk heftig verleden achter de rug waarin ze mishandeld werd door haar stiefvader.Haar echte vader is overleden toen ze twee jaart oud was.

Haar moeder hertrouwde en deed alsof ze van niks wist toen haar nieuwe echtgenoot opgepakt werd voor mishandeling. Hierdoor heeft Candice een heel slechte band met haar , omdat ze zich verraden voelt door haar eigen moeder. Uiteindelijk werd haar moeder 'medeplichtig' bevonden en belandde Candice in een pleeggezin.

Nu is Candice gewoon een heel lief meisje geworden. Maar een meisje dat het haat als je tegen haar liegt.Dat is een van de dingen waar ze echt niet tegen kan. Net als bedrogen worden en dat soort dingen.. Omdat ze zelf zoveel heeft meegemaakt is een belofte iets geheim te houden dan ook heilig voor haar. Je kan haar altijd met alles vertrouwen en ze zal altijd een schouder zijn om op te huilen. Soms kan ze wel een beetje theateraal doen , maar haar vrienden kennen haar en weten dat dat iets is van dat moment , en als ze boos is ze heel vergevingsgezind kan zijn. En dus als ze goed bevriend met je is, of zelfs verkering met je heeft , mag je je eigenlijk gelukkig prijzen met zo'n vriendin. Ze is altijd in voor iets leuks en zal ze er niet snel op terug komen wanneer ze wilde plannen smeed. Ze is een echte doorzetter als het op zo'n dingen aankomt , en weet altijd wel een goed paar argumenten om de anderen mee over te halen.  Vele jongens vinden dit aantrekkelijk en willen haar beter leren kennen maar zij vind het in sommige gevallen alleen maar irritant. Ze wantrouwt dat soort mensen altijd een beetje vanwege haar verleden en op dat gebied is haar motto 'Eerst zien, dan geloven.' Candice is ook buitengewoon muzikaal en zoekt haar toevlucht meestal in muziek. In diverse vormen zoals piano , maar ook gitaar tot drums. Zelf vind ze niks bijzonders aan haar muziek maar toch is het zo. Op school haalt ze goede punten door haar goede geheugen. Ze onthoud het meeste dan ook uit de les ,en hoeft bijna nooit écht te leren...

Unknown – UNKNOWN FC (dutch) :

… is aardig maar kan soms een beetje snobistisch overkomen. Dat komt omdat ze wel een beetje verwend is , maar ze is helemaal niet héél erg arrogant. Ze vind het gewoon leuk plezier te maken , en de creditcard van mam en pap is daar een goed hulpmiddel voor.

Verder is ze wel te vetrouwen , omdat ze weet hoe het eraan toe kan gaan in de 'hogere kringen'. Ze heeft dus de neiging niet met mensen onder haar 'rang' te praten. Iets wat dus  velen zien als arrogantie , maar eigenlijk is ze gewoon voorzichtig met wie ze als vrienden kiest. Voor haar vrienden zou ze namelijk alles doen , en de meesten omschrijven haar als een hulpvaardig persoon. tenslotte heeft ze wel een beetje een rare vorm van humor en heeft ze nog andere rare trekjes zoals haar obsessie voor designerschoenen en hnadtassen. Op het gebied van relaties is ze niet zo heel kieskeurig. Maya is niet zo heel groot maar dat compenseert ze vaak met een paar hakken. Ze heeft bruin middellang golvend haar en bruine ogen. Ze houdt van dr slanke figuur en heeft een stralende glimlach.

 April Jackson – UNKNOWN FC (dutch) :Edit

Wanneer je een vrolijk meisje ziet met een kleurrijke outfit dan is het waarschijnlijk wel April. April is een meisje dat qua karakter altijd vrolijk is. Haar ogen twinkelen en haar mond toverd 24/7 een glimlach tevoorschijn. Ze is een heel vrolijk meisje dat altijd de gekste ideeën bedenkt. Toch houdt ze van een beetje gevaar , en meestal neemt ze ook de risico's zoals haar kledingstijl , maar ook haar vrieden. Dat brengt haar soms wel in de problemen , maar haar echte vrienden , die staan altijd voor haar klaar.

Ze houd ervan om risico's te nemen wat haar toch vaak in problemen brengt. Maar ze kan altijd bij haar vriendinnen terecht. Want haar vriendinnen kunnen altijd bij haar terecht komen.  April is zelf ook wel prettig gestoord je kan dat aan veel dingen zien. Haar konijn heeft een bijnaam Henk-Jan, ze heeft super veel stopwoordjes,de gekste iedeeën en raare trekjes. April heeft soms geen intresse in jongens. Ze heeft dan meiden lol en kan het super gezzelig hebben. Maar soms is ze precies anders. Ze is dan op jongens jacht en zoekt ze op.

 Soms heeft Aprill last van woede aanvallen. Je zou dat niet zeggen maar als ze boos is kan ze je zo in elkaar slaan of beledigen.  Nu heeft ze daar bijna geen last meer van, alleen als ze heel boos, verdrietig of beledigt is komt het nog voor. Maar pas dan maar op want April is sterker dan je denkt. Aprils haar hangt meestal los. Ze heeft helderblauwe ogen en een mooie glimlach. April heeft altijd veel ringen, oorbellen, kettinkjes, armbanden en sjaaltjes. Deze zijn altijd vrolijk en hebben veel kleur. Volgens April is iemand die geen kleur gebruikt in zijn leven, niet goed leeft.

Ze is niet te dik en niet te dun maar gewoon normaal en erg fotogeniek. .Ze houd vooral van strakke topjes skinnyjeans en all stars of sneakers. Als het zomer is kleed April zichzelf dan ook echt zomers en kleurrijk. Haar lichaam is slank omdat ze erg sportief is en ze is erg fotogeniek.

 Alison ‘Ali’ Jayde Anderson - UNKNOWN FC (dutch) :

Ali is een vrolijk meisje. Een meisje dat gewoon zichzelf blijft wat andere ook zeggen. Ze is zelfverzekerd maarja.. dat schijnt blijkbaar bedrieg. Prue is dus onzeker van zichzelf en heeft een soort haat. Verder doet ze heel gewoon. Soms lijkt het alsof Prues leven helemaal compleet is. Maar er mist 1 ding die ze gewoon nodig heeft, liefde. Ze heeft nooit liefde gekregen van haar ouders omdat die constant aan het werk zijn, of haar zus aan het verwennen. Je zou kunnen zeggen dat Prue in de schaduw van haar zus leeft. Ze heeft weinig vriendjes gehad en als ze mensen zien knuffel, jongen en meisje wordt ze stik jaloers. Ze heeft geen controle meer en gaat een beetje door de dollen heen. Sinds kort heeft ze meer controle dan eerder maar het is nog niet helemaal compleet weggezakt. Prue is breekbaar qua uitmaken en kan dan wel een week op het kamer zitten huilen. Haar zus, Mia is alles voor haar ouders. Ze zullen het niet eens merken als Prue weg is. Mia probeert haar zelfverzekerdheid af te nemen. Juist om maar paar dingen. Ze kan is muzikaal en is beeldschoon.

Uiterlijk: Ali is 1.73 lang en heeft mooi bruin lang haar. Haar bruine ogen schitteren in het zonlicht en twinkelen als ze glimlacht. Ze heeft een prachtige glimlach die van binnen doet stralen.